Informatie over Cookies

Deze webiste maakte gebruik van Cookies om de ervaring van onze bezoekers te verbeteren. Door op deze website te blijv en navigeren, gaat u akkoord met ons gebruik von Cookies. Zie Gegenvensbescherming voor meer informatie.

Meer dan pompen

 

 

my image

Managementprincipes

Onze managementprincipes

Oplossingsgericht

Wij gaan oplossingsgericht te werk en gaan nieuwe uitdagingen aan.
Onze meetcriteria: wij willen dat problemen echt worden opgelost. Wij nemen nieuwe uitdagingen aan en denken er samen over na. Taken verdelen wij aan de hand van capaciteiten en we vragen na of deze zijn begrepen.

Eigen initiatief

Wij bevorderen het eigen initiatief van onze medewerkers en geven ze verantwoordelijkheid en wijzen competenties toe aan hen.
Onze meetcriteria: wij bieden onze medewerkers ruimte voor eigen initiatief. Wij geven duidelijke, op het juiste niveau afgestemde en tijdgerelateerde opdrachten. Wij voeren regelmatig open gesprekken met onze medewerkers.

Beleefdheid

Wij verlangen van onze medewerkers dat ze beleefd en betrouwbaar zijn.
Onze meetcriteria: bij tijdgerelateerde problemen informeren wij de betrokkenen vroegtijdig. Als onze medewerkers zich beleefd en betrouwbaar opstellen, geven we positieve feedback maar als ze zich niet beleefd en betrouwbaar opstellen, geven we negatieve feedback. Wij concentreren ons op de hoofdzaak en stellen prioriteiten.

Communicatie

Wij informeren op het juiste niveau en tijdig.
Onze meetcriteria: wij passen onze communicatie inhoudelijk en wat betreft de spraakstijl aan de behoeften van de doelgroep aan. De informatie vindt goed afgestemd en tijdig plaats. Waar mogelijk communiceren wij persoonlijk en geven wij de mogelijkheid om vragen te stellen als iets niet duidelijk is.

Voorbeeld

Wij maken onze medewerkers duidelijk wat we van hen verwachten.
ze meetcriteria: wij staan open voor kritiek en zijn bereid om onze manier van handelen onder de loep te nemen en te corrigeren. Wij halen op actieve wijze feedback bij collega's en/of bij medewerkers op wie wij vertrouwen. Wij nemen regelmatig tijd voor onze managementprincipes.